Tuesday, April 7, 2009

Lapor diri lepas dpt surat penempatan



Pagi2 kita orang dah dapat surat penempatan masing2... seronok tp sedih terpaksa berpisah ngan kwn2 seminggu bersama.
Aku ditempatkan di Cawangan Kejuteraan Mekanikal, JKR (The Boulevard Mid Valley).
Lepas dapat surat kita orang terus ke destinasi seperti tertera di surat.
Aku terpaksa naik komuter sbb my hubby x dpt nak ambik & hantar aku sbb masa tu dia tgh training menembak. Xpelaa... lama dah x naik komuter. Mula2 nak jalan kaki dr kementerian ke komuter tp Safarina telah hantar aku so aku bersyukur x pyh penat sgt. Aku ni seperti x pernah naik komuter ke midvally (mmg x pernah pun sbb biasanya aku nait kereta je.... hehehe...), aku bertanya kat org kaunter tiket bgmn nak pegi ke midvally so aku bertuah ada org tolong nak tunjuk arah. Thank's.....
Bila sampai sana, aku terpaksa menunggu lagi x leh nak buat kerja dulu sbb cc xde... pg kursus. Aku buat hal sendiri laaa.... tp penat juga menunggu... lebih baik aku kerja dr x buat apapun. Keesokkan harinya aku bercadang nak jumpa kwn2 di pejabat lamaku untuk settle kan segala2nya.

0 ulasan: