Friday, July 18, 2008

Kek Hari Lahir Ku!!!


Hari ini aku dikejutkan oleh kwn sekerja ku @ adeq2 ku yg nakal... pada mulanya kami pegi kedai J.Co di Sunway Pyramid utk beli donut nya yg gebu & sedap.... perisanye mcm2 ada (sekali makan nak lagi...) tp kami beli bkn utk mkn masa tu... bawa balik laaa... pastu kami pegi jln2 cari makan kat food court Jaya Jusco... masing2 order makanan & makanlaaaaa....


Selepas makan ingatkan nak balik tp satu kejutan utk aku, rupa2 nye diaorg berpakat beli kek birthday utk aku... walaupun kecik tp penuh makna bagiku. Sudah lama aku x rasa sambutan birthday dgn kek khas buat utk aku sorg... selalu syer je, eh nak menangis pulak aku... bukan menangis sakit hati tp menangis aku terharu sgt & bangat.... terima kasih adeq2 ku buat kakakmu gembira.


Semalam aku x happy tp hari ini aku happy sangat..... tiada
perkara yg menyakitkan hatiku seperti semalam. Semua keja2 aku berjalan dgn baik & teratur sehinggakan aku leka utk balik ke rumah.

0 ulasan: