Saturday, March 14, 2009

Tertanya2 Semalaman

"Semalam aku dapat satu notis dari Pos Laju - perlu ambik barang kat pejabat Pos Laju kat petaling jaya. Pagi2 aku ajak hubby aku pegi situ utk selesaikan urusan yg aku x tau...apa ke itu.....??? dalam hati tertanya2... bermacam2 fikiran yg telah menyelubungi fikiran aku... samada surat dari bank ke (minta bayaran) kena cari duit pulak.... dari SPA ke (manala tau dpt tawaran lain).... dpt CEK ke (duit).... ada org bagi barang kat aku ke (hadiah menang contest)... mcm2 laaaa.... Dengan hati yg x sabar kami pegila sebelum Pos Laju tutup jam 1.00 petang... dalam perjalanan nak pegi (sesat pulak) silap jalan.... (cobaan) sabar je laaa... nak terkencing pun ada... hehehe.... Akhirnya kami sampai jugak (Alhamdulillah).... apapun apa yg ku tanya segala2nya terjawab... Pendek kata Isnin nanti aku bagitau sambungan cerita aku ni... see you.."

0 ulasan: